Fredag 27 januari

Jag vet att det idag är lördag och 28 januari men jag glömde blogga igår så det får bli ett försenat fredagsinlägg.
Inledde dagen på Entré där jag hittade bra presenter till min käre sambo. Det tog inte ens särskilt lång tid, sådant gillar jag!
Efter att ha bytt till stallkläder styrde jag kosan mot stallet. När det tråkiga stallpysslet var klart så gjorde jag iordning Peia för ett litet dressyrpass. Tyvärr var vinden så isande kall att mina fingrar slutade samarbeta efter ungefär 30 sekunder. Lite av känseln kom tillbaka efter en kvart eller så men helt optimalt var det inte. Peia skötte sig iaf riktigt bra så jag avslutade efter en dryg halvtimme.

På kvällen hände inget särskilt, vi såg På spåret och dagens alpinsändning. Inget revolutionerande alltså.

Såhär stilig var jag i kylan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0