Torsdag 9 februari

Hyfsat tidig morgon idag, gick upp strax efter 7 och åkte till stallet. Precis innan jag kom till stallet ringde Daniella. Jag tänkte först att hon försovit sig och ville meddela att hon skulle bli sen men det visade sig att hon hade kört omkull med moppen. Jag körde till ån vid Knästorps början, där hon hade vält, och plockade upp henne och Vilgot medan moppen fick stå kvar på cykelvägen.

Efter att vi hade mockat och fyllt på påsar och hinkar parkerade vi Vilgot i bagaget på bilen och red sen ut en kort sväng. Inget höjdarväder eftersom det blåste som bara den. Peia hatar blåst och försökte gå på snedden alternativt snurra runt och gå hem. Hon är ibland lite fjantig den lilla ponnyskrutten.

I övrigt så har vi idag varit på Maxi och veckohandlat, avfrostat frysen och ätit french hot dog till kvällsmat. Mathilde var på kvällen en surpuppa men hon sover sen en stund tillbaka. Jag ska nog också ta och krypa till sängs nu.

Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

sv. Alltså jag har 36-37 i vanliga fall o såå stora tycker jag inte att dom är :p men ska köpa inläggssulor så blir de nog bra! Ja hade 38 i Tretorn o de va nästan små tyckte jag.. Har som sagt 37 i vanliga fall!

2012-03-19 @ 22:15:57
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0