Tisdag 7 februari

Snart dags att hoppa i säng. Idag har jag gjort premiärpasset på nya jobbet så det är en hel del nya intryck. Jobbet fungerade iaf bra, inte så överraskande kanske, och jag fick beröm. Trevligt! :)

Peia däremot fick inte mycket beröm idag. Hon var hemskt tjurskallig! Jag ville på vår skritt-tur i sol och kyla rida lite åt sluta-hållet och med ställningen åt höger gick det superbra. Med ställningen åt vänster gick det inte alls. Då for bakdelen iväg åt helt fel håll och dessutom fallerade vänsterställningen. Efter några varv i ridhuset som avslutning så fick jag ge mig. Då var åtminstone bakdelen hyggligt på plats. Att formen var rätt medioker fick jag helt enkelt leva utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0