Söndag 5 februari

Mathilde är verkligen morgontrött, precis som sin käre far. Jag väckte henne vid 7 och då var det hopknipta ögon och gnuggande händer. Supersöt! Så fort hon har fått gröt så piggnar hon iaf till.
När hon var påklädd åkte vi till simhallen, duschade, klädde på oss bikini respektive badblöja och gick ut till bassängerna. Hela tiden uppförde sig Mathilde superbra. Hon gillar titta på folk och på babysimmet finns det många att titta på! Dessutom gillar hon att plaska i det varma vattnet.

Efter badet duschade vi av oss, klädde på oss kläder och åkte hem och väckte Mathildes pappa. Jag bytte om till stallkläder och åkte till stallet. Red ut en sväng på Peia tillsammans med Carro på Pocca. Lite kyligt men solen sken åtminstone.
Mockning, ishackande och foderfixande väntade efteråt innan jag vid 13-tiden styrde bilen hemåt. På eftermiddagen har vi mest tagit det lugnt. Mathilde har myst med Lycka och jag har myst med Tindra. Självklart har vi sett på Vinterstudion!

Nu ska jag ta och fixa lite kvällsmat. Jag ska lyxa till det med mkb, Appe har rester kvar från igår så jag passar på att njuta ordentligt ;)

Imorgon händer inget särskilt. Har insläpp och innan dess ska jag rida ut en sväng tillsammans med Daniella. Förutom mina tre egna pållar så ska jag imorgon mocka och fixa foder till Flippan. Skönt att iaf ha sällskap av Daniella då!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hihihi jag vet :D

2012-02-07 @ 19:39:13
URL: http://youmyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0