Slarvigt!

Eller kanske mer slarvig. Jag själv alltså. Fy på mig!

Snön har idag fallit över Skåne, åtminstone den del av Skåne som jag befinner mig i. Hästarna tyckte att det var lattjolajbans och jag är böjd att hålla med. Peia har förvisso varit mer eller mindre halvknäpp sen hon klipptes men t.ex. Lyra och Cleo var idag väldigt mycket på tårna.

Jag har varit ute och ridit både måndag, tisdag och onsdag tillsammans med Daniella. Idag och i måndags var Emelie också med. Trevligt med ridsällskap! :)
Alla tre dagar har jag dessutom haft insläpp. Det är en trend som fortsätter imorgon och på fredag också. På lördag avrundar jag veckan med en frukostfodring och ett utsläpp. (Det är mycket trevligare än insläpp!)

Ikväll har vi ätit god mat, pasta på bondens vis, och sett på Sveriges mästerkock. Jag hade hellre sett att tramsiga Miriam åkt ut men Eva-Lott var okej att bli av med.

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon väntar stall, skola, jobbintervju och insläpp. Med andra ord en fullspäckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0